torsdag 27. januar 2011

Denne uken har jeg :


SHOPPET på Westfields shoppingssenter i London (Shepheards Bush) sammen med Kamilla, mammaen til Kamilla og søsteren hennes Vilde (Hvem syns jeg skal kjøpe denne genseren??) Hehe!!!

LEVERT min første oppgave, Managing Information (Statistical analysis and Financial Interpretation) :D Jeg var så glad og stolt da jeg var ferdig at Kaahini måtte ta bilde av meg!

SITTET barnevakt for disse søte barna! Øverst, Edvard (9) med englevinger på hodet!
Under, Oline (7) spiser kveldsmat! Jeg sitter barnevakt for de ca. 1 gang i uken dersom skolearbeidet tillater det!

FEIRET innlevering av oppgave på OCEANA nattklubb, Kingstons største utested med masse forskjellige rom og en egen Ballsal med en helt fantastisk lysekrone!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar