mandag 4. april 2011

Oppdatering!

Nå reiser jeg snart hjem! Jeg gleder meg masse til å se folk igjen og hilse på nyankommende!!! Her følger en liten oppdatering om hva jeg har drevet med den siste uken!


Jeg fikk igjen denne oppgaven (statistikk og finans) som jeg fikk 72 % på! Det beste er 100 %, men det er det ingen som får... Skalaen er 0-49% = fail, 50-59% = pass, 60-69% = accomodation og 70+ = Distinction (tilsvarende en A)!!!! Med andre ord er jeg meget fornøyd!!! :)
Den neste oppgaven min er i Comparative employment law, og skal handle om Maternity, Paternity og Parental leave!

På lørdag var vi en stor gjeng (rundt 30 stk) på piknik i parken! Her er vi på vei tilbake og det er nydelig solnedgang!

Karoline var på besøk denne uken og det var utrolig gøy! Vi shoppet masse masse masse!!!

Søndagen ble tilbrakt langs elven hvor vi plutselig havnet midt i en regatta! Da fikk vi det avklart, det går faktisk an å SEILE på river thames!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar