søndag 28. august 2011

JADAAAAAA

Mamma og Pappa sier jeg må konsentrere meg om skolearbeidet, Gran har klaget på at jeg bare drikker alkohol og nyter livet og andre kommenterer at jeg ikke ser ut til å gjøre noe fornuftig!

Det er selvfølgelig helt sant at jeg koser meg her, det håper jeg at alle kan se fra bloggen, men jeg skal ha det på det rene at jeg også er en flittig og arbeidsom student som tar studiene med alvor.

Bare se her:


Karakterene mine, kanskje litt vanskelig å se, men det er da altså 6 B'er, 2 A'er og 2 C'er!
B i gjennomsnitt, noe som tilsvarer 2:1 eller "Commendation"

Deler av masteroppgaven min med egenprodusert modell for "Link between Health and Safety legislation and Compliance"

Masse Masse bøker om Health and Safety...

Notater om "Framework analysis"... Hvordan analysere det jeg har samlet inn av data...

Jeg leser iherdig om Health and Safety at work!

Og hvis det er flertall for det kan jeg heller skrive mer om alt det spennende jeg leser om når det gjelder risikoanalyser, organisasjonskultur, HMS-ledelse, Kontor-sikkerhet, metode, lovverk etc. Men jeg regner med at de fleste foretrekker å heller se koselige bilder fra mine opplevelser her i Kingston og London! - I morgen skal jeg f.eks ha litt pause fra skrivingen (jeg har tross alt over 10.000 ord nå) for å dra på det årlige NOTTING HILL CARNIVAL! Jeg advarer dere allerede, det kommer bilder - og det kan også hende at det blir en cider eller to!

3 kommentarer:

  1. Syntes du er flink jeg! Digger kommentaren under det siste bildet, hundre prosent naturlig! Hehe..

    SvarSlett
  2. Hehe... takk Karen Marie! :) selvfølgelig e det helt naturlig.. hihi!!!

    SvarSlett
  3. Mamma og Pappa synes det er kjempekoselig at du har det kjekt, men at det er i innspurten av Masteroppgaven at vinnerne blir kåret. Stå på Nina! Vi støtter deg 110%. Ta gjerne en cider fra Pappa neste helg...vær forsiktig med lommetyver....Kos deg. Hilsen Pappa

    SvarSlett