tirsdag 22. februar 2011

Update!


Da har jeg bestått første eksamen! HURRA!!! Fikk 58%, noe som tilsvarer ca en C. Det høres kanskje ikke så bra ut, men når den beste i klassen fikk 64% var det jammen ikke langt unna!!! For å stå må man ha over 50%, så det gikk jo fint! Ikveld blir det en liten feiring på tirsdags-karaoken på studentbaren!

I helgen skal jeg til portsmouth for å besøke Karen! :) Det gleder jeg meg veldig til!

Jeg har desverre ingen bilder å komme med denne gangen..., kameraet mitt er ødelagt (batteriet virker ikke) og mobilen min er på reperasjon... Enn så lenge så får dere nøye dere med et bilde av verdens søteste Cavalier!!!! SEEEE SÅÅÅÅ SØØØØØT!!!

1 kommentar:

  1. Gratulerer så masse! Så flink du er! Likte bilde også =) Håper alt er fint.

    Klem Marija

    SvarSlett