torsdag 3. mars 2011

TGI Friday - på en Onsdag!


Vi var en gjeng fra klassen som dro på TGI Fridays for å feire bursdagen til Umar (som og går i klassen vår).
Sukina, Kaahini, Kaja, Farah og meg!


"Bursdagsbarnet" Umar i midten, omringet av alle jentene! Vi er ganske mange jenter i klassen....





Ellers holder jeg på å lese til eksamen! Sannsynligvis den siste eksamenen jeg noen gang skal ha! WOW! Rart å tenke på.... Jeg har jo selvfølgelig mange innleveringer og oppgaver utenom, men tanken på at jeg aldri mer skal pugge og reprodusere teorier igjen er ganske merkelig!

Mens jeg sitter å leser hører jeg ofte på musikk (ikke spør hvorfor, men det hjelper meg å huske)
Denne sangen er jeg helt hektet på for tiden! NYYYYDELIG!


trykk på linken ovenfor for å høre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar