fredag 18. mars 2011

Vår i Kingston!

Kunne kommet med noen poetiske linjer om hvor vakker våren er... men bildene taler vel egentlig for seg selv!

Cherry-blossom utenfor huset mitt!

Jeg hadde nettop min (forhåpentligvis) siste eksamen, og den ble da altså avholdt her! JA, i en KIRKE! :) Ganske uvanlig, men helt kurant.... Håper det har gått bra!

Kaahini og jeg koser oss på pub med hvitløksbrød og løkringer :D

Student-vase! Påskeliljer er det masse masse masse av her! OVERALT! Derfor tror jeg ingen savnet denne da den ble plukket med hjem! Sånn vanligvis ville jeg hatt problemer med å bestemme om jeg skulle puttet blomsten i en Rosendahl-vase eller Kostaboda, men her i England måtte vi ty til student-løsningen!

Og til slutt ett bilde av en nesten komplett familie på Porters (tradisjonell engelsk restaurant/pub) Meg og Erik spiser Shepherd's pie og pappa har mushy peas! :) NAMNAM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar